Проектот има за цел да создаде Моден центар кој ќе дејствува како центар за вработување со прекуграничен карактер и влијание
Надградба на вештините за млади дизајнери, дипломирани модни креатори и стартапи во прекуграничната област и развој на Fashion Employment Hub
Краток опис на проектот
Зголемената конкуренција од економиите во развој и глобалниот економски пад резултираат со силен притисок врз текстилните претпријатија во прекуграничната област на Грција и Република Северна Македонија. Зголемената конкуренција од производствените земји во Азија и Африка, турбуленциите на европската економија и потребата од ажурирани и нови вештини на работната сила, претставуваат заеднички предизвици кои бараат координирани акции.
Проектот има за цел да создаде Моден центар кој ќе дејствува како центар за вработување со прекуграничен карактер и влијание, нудејќи интегрирани и иновативни услуги за поддршка, алатки и знаење за професионалците и потенцијалните претприемачи во пошироката прекугранична област. Employment Hub ќе дејствува како уникатен центар кој ќе ги обедини сите засегнати страни вклучени во модната индустрија, обезбедувајќи им нови вештини за обука и професионални компетенции. Исто така, ќе ја олесни размената на иновативни идеи и одржливи методи, ќе го подобри трансферот на знаење и ќе промовира креативно размислување и развој.
Фокусот на проектот е на последниот клучен параметар, градењето на капацитетите на човечкиот капитал, особено на младите дипломирани студенти кои сочинуваат значителен дел од националната работна сила на двете земји. На крајот на краиштата, секторот има потреба од квалификувани вработени и директори, како и од конкурентни услуги. Општата цел на проектот е да се одговори на заедничките прекугранични предизвици на модниот сектор преку воспоставување Моден центар за вработување и антена што ќе ги поддржува малите и средните претпријатија и младите дипломирани студенти во модата и модните сектори (обувки, кожа, накит). Ова не само што ќе испорача реални, практични придобивки од висока додадена вредност за целните групи на проектот (дипломирани студенти, студенти, мали и средни претпријатија), туку исто така ќе помогне да се обезбеди конкурентност на областа CB за текстилната и конфекциската индустрија. На крајот на краиштата, предложениот центар за вработување на модата ќе го подобри развојот на економските активности на CB преку искористување на постоечкиот потенцијал и новите можности за соработка и споделување искуства.
Проектот ќе воспостави теоретска рамка за модни старт-ап и претпријатија преку имплементација на опсежно истражување, со цел да обезбеди насоки и поддршка за прашања поврзани со финансирање на бизниси, иновации, екстровертност и одржливост.
Проектот, исто така, се стреми преку спроведување на соодветни активности за социјално вмрежување и работилници за промовирање на деловното знаење и добри практики во модната индустрија. Професионалците ќе имаат можност да се запознаат, да разменуваат бизнис идеи и да развијат нови. Ќе се развијат Партенаријат и B2B портал кои ќе дејствуваат како платформа која ќе ги обедини сите модни чинители и ќе обезбедува пристап до ажурирани знаења во врска со технолошките иновации, одржливите методи на производство и материјали, новите трендови на пазарот.
Партнери
Доживотно учење Ниво 2 Центар на Регионот Централна Македонија, Подрачна единица Серес, Здружение центар за развој и промоција ПРОМО ИДЕА Струмица, Здружение на трикотажа-Грчки моден пазар, Текстилно трговско здружение - Кластер за текстил
Вкупен буџет
668.485,05 €
Финансиран од
Интеррег ИПА Програмата за прекугранична соработка помеѓу Грција и Република Северна Македонија 2014-2020
Резултати
- Воспоставен Моден центар за вработување како прекуграничен центар за поддршка на професионалци и претприемачи во модната индустрија.
- Воспоставена теоретска рамка за модни старт-апи и претпријатија, која обезбедува насоки за финансирање, иновации, екстровертност и одржливост.
- Воспоставен Партенаријат и B2B портал, кои ги обединуваат сите чинители од модната индустрија и обезбедуваат пристап до ажурирани знаења и технолошки иновации.
- Подобрена конкурентност на текстилниот и модниот сектор во прекуграничната област преку интегрирани активности за поддршка.
- Подобрена размена на знаења и идеи помеѓу професионалци, со фокус на иновации, одржливи методи и нови трендови на пазарот.
- Подобрени капацитети на младите дипломирани студенти преку обуки и насоки за развој на кариера.
- Подобрени вештини и компетенции на работната сила преку спроведување на иновативни обуки и програми.
- Подобрена соработка меѓу чинителите во модната индустрија преку активности за социјално вмрежување, размена на добри практики и деловни идеи.
Времетраење
2 години
Веб страна
Галерија
Документација
Споделeте го овој проект
Email
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram