NETOURAL гради прекугранична мрежа која ги поврзува приватните и јавните актери од двете земји кои се посветени на развивање и имплементација на иновативен модел
Промовирање на алтернативен туризам во прекуграничната област фокусиран на активности за благосостојба, заедно со промоција на квалитетни земјоделски производи и прехранбени производи, за создавање можности за вработување
Краток опис на проектот
NETOURAL гради прекугранична мрежа која ги поврзува приватните и јавните актери од двете земји кои се посветени на развивање и имплементација на иновативен модел за дизајнирање, управување и промоција на пазарни тематски производи на туризмот фокусирани на активности за благосостојба и благосостојба, заедно со промоција на квалитетни земјоделски производи и прехранбени производи произведени во прекуграничниот регион.
Партнери
Агенција за развој на Кукуш С.А., Грчка федерација на хотелиери, Општина Конче, Здружение Туристички сојуз Струмица
Вкупен буџет
553.602,25 €
Финансиран од
Интеррег ИПА Програмата за прекугранична соработка помеѓу Грција и Република Северна Македонија 2014-2020
Резултати
Резултатите од проектот се:
- Попис и мапирање на меѓурегионалните материјални и нематеријални средства и сродни туристички услуги.
- Развој на веб-ГИС платформа која ќе ги премости туризмот/културните/природните ресурси на регионите учеснички, а во исто време ќе ја подобри пристапноста до поврзаните информации и услуги.
- Развој на серија на подготвени искуствени туристички пакети, вклучувајќи велнес и благосостојба, велосипедски и пешачки тури, културни искуствени активности, дегустација на вино и храна, сето тоа се врти околу локалните производи.
- Организација на искуства за патувачки блогери во двете вклучени земји. Мултимедијалните содржини развиени од блогерите и креаторите на видеа кои учествуваат во патувањата ќе бидат хостирани на веб-страниците на националните засегнати страни или/или објавени на платформите на ЕУ кои ќе ги презентираат приказните за блогерите кои патуваат низ Европа и ги доживуваат тематските туристички рути.
- Воспоставување на туристички инфо-точки и постојан простор за промоција на туризмот
- Организација на мултидисциплинарни лаборатории за обука и консултации „Experiential Labs“ фокусирани на иновативен дизајн и управување со искуствени туристички производи, вклучувајќи маркетинг и комуникациски стратегии, преку одржлив пристап.
- Изработка на споделен и лесен за користење методолошки прирачник кој се занимава со управување со производи и проекти за одржлив туризам.
- Изработка на туристички маркетинг план и стратегија за развој на бренд за прекуграничниот регион.
- Дисеминација и искористување на резултатите од проектот: конституирање на стабилна мрежа со повеќе актери; јавни настани организирани или на кои присуствуваат партнерите; настани за отворање и затворање; веб-страница на проектот; идентификација на можности предвидени со регионални, национални и европски повици, за спроведување и пренесување на резултатите од проектот во нови контексти/територии.
Времетраење
2 години
Веб страна
Галерија
Документација
Споделeте го овој проект
Email
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram