Проектот „ToCulter“ има општа цел да создаде заеднички туристички идентитет заснован на водени патеки, специјализирани според идентитетот на локацијата и преку иновативна платформа и активности за вмрежување за развој на промотивни туристички пакети со цел подобрување на прекуграничниот туристички производ и услуги
Промоција на туризамот и културата преку вода
Краток опис на проектот
Проектот „ToCulter“ има општа цел да создаде заеднички туристички идентитет заснован на водени патеки, специјализирани според идентитетот на локацијата и преку иновативна платформа и активности за вмрежување за развој на промотивни туристички пакети со цел подобрување на прекуграничниот туристички производ и услуги и да се зајакне туризмот во областа.
Горенаведените цели ќе се постигнат преку развој на група акции, како што се: е-алатки за подобрување на прекуграничниот туристички производ и услуги, мрежи за дигитална сигнализација, настани за вмрежување на медиумите и туристичките оператори, креирање на Локален договор за квалитет на туристички претпријатија и активности (саеми/промотивни настани) спроведени надвор од Програмската област за зајакнување на „локалниот“ туристички производ на нови домашни и странски пазари.
Резултатите од проектот ќе ги користат директните корисници и целните групи, на пр. локално население, туристи/посетители, локални бизниси во туристички и релевантни сектори кои имаат за цел да го зголемат нивниот приход, локални/регионални власти кои се занимаваат со развојно планирање во однос на туризмот, здруженија за стари лица и тур-оператори.
Партнери
Фонд за регионален развој на Централна Македонија, Организација за култура, спорт и животна средина (О.Ц.С.Е.) на општина Волви, Општина Сидики, Доживотно учење Ниво 2 Центар на Регионот Централна Македонија Подрачна единица Серес, Општина Струмица, Општина Струга
Вкупен буџет
848.833,68 €
Финансиран од
Интеррег ИПА Програмата за прекугранична соработка помеѓу Грција и Република Северна Македонија 2014-2020
Резултати
- Воспоставен заеднички туристички идентитет базиран на водени патеки, специфичен за карактеристиките на локацијата.
- Развиени е-алатки за подобрување на прекуграничниот туристички производ и услуги, со цел олеснување на дигитализацијата во туризмот.
- Креирани туристички пакети преку иновативна платформа за промоција на локалниот туристички производ.
- Инсталирани мрежи за дигитална сигнализација за подобро информирање и насочување на туристите.
- Организирани настани за вмрежување на медиуми и туристички оператори за зголемена соработка и промоција.
- Креиран Локален договор за квалитет за туристички претпријатија, со цел да се поттикне усогласеност со високите стандарди за туристички услуги.
- Спроведени саеми и промотивни настани надвор од Програмската област за промоција на „локалниот“ туристички производ на нови пазари.
- Зголемена видливост на прекуграничниот туристички производ преку иновативни промотивни активности.
- Подобрена соработка меѓу локалните бизниси, туристички оператори и локалните/регионалните власти за поттикнување на одржлив туризам.
- Зголемен приход на локалните бизниси од туристички и сродни сектори преку подобрување на туристичките услуги и привлекување нови туристи.
- Промовирана социјална инклузија преку вклучување на здруженија за стари лица и други ранливи групи во туристичките активности.
Времетраење
2 години
Веб страна
Галерија
Документација
Споделeте го овој проект
Email
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram